Djävulskap Del2

Vi forstätter med mina lurviga änglar.



Fling har här fullt upp med att bita sönder mosters skosnöre. Hon är en fena på det kan jag säga.



Fling har kidnappat husses tandborste som hon tuggat sönder o slemmat ner. Gissa vad husse tyckte om det. =P



Fling har här rivit sönder matten. Och att döma av bilden verkar hon väldigt nöjd över tillslaget.



Matte fick nya duntofflor i julklapp förra julen. Dom överlevde inte länge....



Matte plockade vitsippor i våras o ställde på köksbordet. Dom överlevde ca 20 min. Men dom 20 min som de stod där var fint.



Molly lyckades riva ner gardinstången o fönsterlampan. Fråga mig inte hur. Men som liten gillade hon att svinga sig i gardinerna som en tarzan...

Ja det finns hur mycket bilder som helst. Men ni som är kattägare. Gör era katter osså så här? =P

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Inte sådär bråkiga! Men visst tusan gör det olydiga saker mest varje dag :)

2010-01-03 @ 19:40:28
Postat av: Catrin

haha ja våran lilla Nicke är en riktig buse. Mest på nätterna så jag som är lättväckt får sällan sova en hel natt! Har en liknande kattställning som er och ena brädan (längst nner) har de lyckats hoppa sönder... fråga mig inte.

När diesel levde och när Nibbla var mindre gillade de också toapapper =)

2010-01-03 @ 21:55:32
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback