Djävulskap Del1

Jag har verkligen tråkigt nu. Satt o kollade genom lite bilder jag hade på datorn. Och såg att det är många gånger jag tagit mina små lurviga fyrfotingar på bar gärning.



Molly tuggar sönder mattes duschsvamp.



Molly petar ut alla mattes pistagenötter. Det slutar med att Matte har pistagenötter i HELA lägenheten.



Molly har riktat in såg på påskriset. Ni kan ju gissa vad som hände efter denna bild...



Molly river på räkningar för att sedan tugga sönder dom så matte o husse får ringa bolagen o be dom skicka nya för att "katten åt upp den." (!) Vill även tilläga att reklamen brukar ligga pyrt till ibland.




Här är halva Molly i foderpåsen i gamla lägenheten. Efter att jag knäppt denna bild hade jag torrfoder i hela köket.



Vi hade glömt stänga in till toaletten och Molly (vem annars.) tycker ju toapapper är himlans skoj. Ibland har vi fått plocka toapapper i hela lägenheten. Vi glömmer sällan stänga i dit numera.



Molly tuggar sönder och slemmar ner salladen som matte och husse ska ha till maten.


Som ni märker så är ju alla bilder på Molly, hon är ju vår lilla damp katt. (hon har faktiskt damp.) Och även syndabocken i denna familj.

Blir ett inlägg till o då blir det nog faktiskt några bilder på Fling med.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

HAHAHAHAHAHA! Vilka djävulskatter ni har! Tur att våra är lite snällare :)

2010-01-03 @ 19:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback