Dålig dag.

Så länge som jag sov idag var flera månader sen jag gjorde. Men kände mig inte riktigt reko idag. Jag har nån infektion i kroppen som inte bryter ut ordentligt eller försvinner. Har haft det sen julafton. Vissa dagar mår jag bra och är pigg. Andra dagar som idag är jag snorig som en jag vet inte vad, huvudvärk och väldigt hängig/trött.

Vilken tur att jag bara ska jobba 8 timmar idag så att det inte var min lånpannedag. Men solen skiner ute och det är vindstilla så förhoppningsvis piggnar jag till av en promenad till jobbet. Ska ta lite bilder på jobbet någon dag. Vi har ju fått om-målat. Så fint så! Slippa 70-tals stilen. Men mycket av den är fortfarande kvar.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Vad har ni för väder där ni bor? har ni lika fint som vi har här nere i småland?

Förresten så tycker jag det är himla kul med så många nya läsare. =) ville bara säga det.
=P


Kommentarer
Postat av: Catrin

Här snöar det som tusan.. =) Hoppas du blir bättrre snart!

2010-01-02 @ 13:03:56
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Vi har lite sol här hemma i Nyköping också! Det har snöat lite om vartannat.

Blir en lugn dag för oss med, orkar inte med att stressa hela tiden. Lycka till på jobbet!

2010-01-02 @ 13:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback