Avatar.

Usch idag har jag ingen energi alls. Har ont i magen igen. Suck. Jag hatar det här. Vill att mina provsvar ska komma nu så jag kan få nåt bot på det här. Om det finns förstås beroende på vad det är för fel på mig. Men jag hoppas innerligt att det är något som jag kan bli av med. Jag pallar inte med detta resten av mitt liv. Men jag funderar på om jag ska sluta äta lök. De senaste gångerna jag fått ont i magen nu så har jag ätit lök. Så nu har det blivit värre att jag inte kan äta det med. Men det känns ju att det blivit värre eftersom att tabletterna inte hjälper så bra längre... Suck suck suck.

Igår lagade syster mat till oss. Hon lagade lasagne. Mycket godare än den vi brukar göra faktiskt. Jag har lite svårt för bechamel såsen som Linus vill ha i. Men denna blev skitgod faktiskt. =) Sen efter maten blev det unospel. Jens var här med på mat o uno. Jag vann inte igår heller. Vi spelade med Gard med i förrgår o inte vann jag då heller. Vi är riktiga spelmänniskor. =)

Men efter unospelandet så åkte vi fyra ner till Bion för att se Avatar. Jag blev helt såld på den. Så j*kla bra var den. Jag hade lätt kunnat sitta där 2 timmar till utan problem. Längtar tills den kommer ut på dvd så jag kan se den om och om och om igen. Den tycker jag verkligen ni ska se. Storyn var ju inte som nån annan film heller. Så bra. 

 Jag, Linus o Cenitha sitter här i soffan med en varsin dator och spelar poker. På samma bord. hahaha. Jag har fastnat lite för pokern på facebook, riktigt kul är det.

Så det blir inte mycket aktivitet för mig idag. Tur man är ledig iaf. Vad gör ni idag?


Kommentarer
Postat av: Catrin

Själv har jag fastnat för uno på king.com - skit kul =)

2010-01-11 @ 19:21:27
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback