Alicia

Idag gick jag upp väldigt tidigt för att åka upp till Nyköping. Åkte hemifrån runt 8 tiden. här i Jönköping var det -13 grader men när jag kom upp till Linköping var det -27. herregud vad kallt! Åkte hem till mor o syster i oxelösund på en liten frukost innan jag o syrran åkte till Sandra för att se lilltjejen.

Hon var så himla liten o söt lilla Alicia. När vi kom låg hon o sov i soffan med finklänningen.



Titta vad söt hon är.. Så pytteliten.



Fast hon blev lite kinkig när jag störde hennes skönhetsömn. =P



Men där låg hon bra invirad i filten.



Fin bild på mor o dotter. <3



Sen vinkade hon hejdå. =)

jag blev helt kär i henne. så lugn liten bebbe.. =)

Sen begav vi oss hem mot jönköping igen. =P Nu blir det unospel.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vilken liten sötnos hon är! :)

2010-01-09 @ 21:41:07
Postat av: Sara

Så himla söt =)

2010-01-09 @ 23:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback