Uppe med tuppen o hockey.

Idag ringde kl 05.40. Min andra halva gick upp för att se hockeymatchen som började kl 06.00. Jag var så jäkla trött efter en dålig natts sömn. Helt otroligt hur katterna kan hålla en vaken. Vilket liv dom för. Så jag låg kvar en stund och gick upp lagom till sista perioden.

Sen åt vi frukost o sen satt vi o jag pysslade med en fotobok som man får gratis från fujifilm. Det var Catrin som la ut det på sin blogg. Och jag älskar ju fotoböcker så jag gjorde en till mig själv. När kl blev 10 och alla affärer hade öppnat begav vi oss av mot a6. Där gick vi och strosade lite och tog en mysig fika.

Nu har vi precis kommit hem och jag är helt slut. När vi hade kommit hem så hade Linus en överraskning till mig. =)



Dessa helt underbara örhängen! Jag har kollat på dom själv jätte länge men inte haft råd o köpa dom. Tycker de är så himla fina och dom blingar jättemycket med. =) jag vet inte vad jag har gjort för att förtjäna dom och jag tror inte jag vi har nån årsdag heller. Haha. jag tyckte det var himla gulligt gjort iaf och superglad blev jag. =)

Nu ska vi äta lite lunch. Sen ska jag nog vila lite. Är inte riktigt helt hundra idag. Ikväll ska vi hem till lisa o andreas för att äta smörgåstårta och fira hennes födelsedag. Ska bli gott.



Molly är helt galen i snön och hon gräver och gräver. Det ser så kul ut. Sen stoppar hon ner hela huvudet i gropen som hon grävt och blir helt snöig. Ser så kul ut när hon håller på.




Vad gör ni idag då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback