Snö snö snö..Weei!

Helskotta vad snö det har kommit. Det kom igår på förmiddagen och snöar fortfarande här nere. Alla bilar på parkeringen är helt insnöade. Denna årstid är det faktiskt skönt att vi har garage. Och det är verkligen värt de 250 kr vi betalar på det med. Men jag tycker det är mysigt med snö. Det lyser upp lite, och jag har hellre än sån här vinter än den vi hade för två år sen. Det kom lite snö i två dagar sen blev det bara slask. Det var så mörkt o dystert.

Min andra halva ligger hemma och är sjuk. Det är SÅ synd om honom. Det är iaf vad han går och säger hela tiden. Jag hoppas jag klarar mig denna gång. Men sen jag började dricka actimel varje dag så har jag fått ett jäkla immunförsvar. Säga vad man vill om det men det funkar jättebra på mig. Jag låg sjuk en gång i månaden förut ungefär. Kanske inte riktigt, men ofta! Förra året var jag väl förkyld 2 ggr kanske. Men sen har jag ju fått magproblem som jämnar ut sig. Alltid ska det vara nåt. Nu var det rätt länge sen jag hade ont i magen med. (peppa peppa) Det är ritkigt skönt faktiskt.


Ikväll ska jag iväg och jobba lite. Ska med bli riktigt skönt. Nu sitter jag o min andra halva med en varsin dator i vardagsrummet. Han spelar Call of Duty och jag tänkte spela Sims 3. Så sociala är vi idag. =P


vad ska ni göra i snöovädret?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback