Ny gaddad!

Nu var det länge sen jag skrev något. Har inte riktigt haft motivationen eller energin till det. men jag ska bättra mig. =)

Kom precis hem från tattueringsstudion. =) Fick för mig i måndags att jag ville tattuera mig så då gjorde jag det idag.




Detta gjorde jag bakom örat. =) Det står Amor vincit omnia. Texten är inte riktigt perfekt. Men jag är hur nöjd som helst. Gjorde inte så ont som jag trodde det skulle göra heller. Det jobbiga var ljudet eftersom man var så nära örat.


Ikväll ska jag o min andra halva ut o äta o gå på bio. Vi ska se Wolfman. Antingen en hit eller flopp. Återstår att se.


Vad händer i era liv?

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Åh vilken fin! Himla fin text också för den delen! :) Hoppas ni får en trevlig kväll!

2010-02-10 @ 20:30:21
Postat av: SoffiZ-Oliwers mamma

Vad fin den blev=) Avis nu ju:)

2010-02-10 @ 22:28:50
URL: http://soffiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback