Fredagsmys!

Sitter o väntar på att Linus ska vakna. Tror jag ska väcka han snart o se om han vill gå upp. Han kom hem sent imorse så han behöver ju sova. Jag har hunnit med o städa hela lägenheten nu på förmiddagen så han blir nog glad när han vaknar. Damsugningen är kvar men jag kanske ska dra fram den nu? moahaha.

Just nu har jag en katt (Fling som river sönder mina ben.) i knät som är pain in the ass. Nån som vill byta? =P Nee dom är söta mina små. Även fast dom är jobbiga ibland. Men dom har vart så duktiga o hjälpt mig städa idag. Dom går efter en i lägenheten och där jag torkat med trasan går dom efter med sina smutsiga tassar och sätter ner sina håriga rövar på den fuktiga ytan. Ja duktiga är dom.

Imorrn ska jag faktiskt jobba och det ska bli så jäkla skönt. Ikväll blir det bara lugn kväll. Kommer över lite jobbarkompisar till Linus som ska kolla hockeyn.


vad ska ni göra i helgen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback