Blääää

Hello.. Jag sa ju att jag skulle börja skriva lite oftare, men jag har inget att skriva om. Händer inte så mycket nu när jag är arbetslös och går hemma på dagarna. Försöker komma ut varje dag, men det är ju inget som är värt att skriva om.

För övrigt suger det att vara arbetslös. Tycker jag iaf. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Vet varken ut eller in känns det som.Känner mig bara allmänt bitter just nu på allt o alla.

Sen är min vinterdepression mitt i allt detta med. Jag blir deprimerad VARJE vinter o har varit de senaste åren. Vet inte varför egentligen. Men jag stänger lätt in mig själv, vill inte göra nåt, hör inte av mig till folk.

Men jag försöker hitta små ljusglimtar varje dag så jag inte ska falla för långt ner i träsket, men det är inte lätt.

Snart kommer våren och det hjälper att det är ljusare liiite längre nu på eftermiddagarna. =P Längtar tills vårsolen kommer och man kan sitta ute på balkongen med en tekopp o bara njuta av värmen o lukten.

Hur mår ni? vad händer i era liv? jag läser era bloggar, men jag har vart lite dålig på att kommentera.

ne nu ska jag fortsätta lyssna på min musik tills jag somnar. <3

Kommentarer
Postat av: Catrin

Låter inte kul å vara arbetslös. Vet att jag var det hösten efter gymnasiet och då var jag väääldigt uttråkad. Hoppas det löser sig. Har du sökt några andra jobb?

2010-02-18 @ 11:03:42
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback