Vad hände?

Ja vad hände med alla kommentarer jag brukade få? =) Det är alltid kul att läsa tycker jag. Berätta om eran jul. Hur firade ni den? Vad fick ni i julklapp? Vad var det bästa med julen? =)

Jag tänkte jag ska lägga upp lite bilder från vår Julafton i Oxelösund. Jag får lägga upp bilder från vårt julfirande här i Jönköping i ett annat inlägg. Blir så hiskligt långt annars.



Efter Kalle Anka så var det paketöppning. Det var Mormor som fick flest julklappar iom att vi andra hade valt att lämna allt hemma. Blir så mycket för henne o städa rätt på. Längst bort sitter syrran, pappa, Linus o till vänster har vi mina två morbröder Bosse o Jonny. Sen sitter mormor med sitt paket från mig. =) Tror det är Erik alla tittar på.



Där har vi Nävekvarns släkten. Från vänster: Nettan, Linnea, Kaisa och Kaisas pojkvän Kim. Vi hade en del frågor till honom.. Moahahaha.. Stackarn. =P



Efter att vi hade vart hos mormor så åkte jag, Linus, Syrran o Pappa till Läsestugan där Mamma och Grundis väntade. Och titta vad månha julklappar det var som väntade på oss.



Jag fick agera Jultomte och dela ut alla paket. =)




Jag o Linus fick varsina skitschnögga mössor! haha. =) Sköna som tusan var de. =P



Vi spelade "Med andra ord". Det spelet är så himla kul! Mamma o Grundis var i lag, Cenitha o Linus, Jag o Pappa. Jag o pappa var grymma. We kicked ass! =D Det var en riktigt mysig och perfekt Julafton!

Jessi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback