Uttråkad.

Linus sitter o spelar sitt spel som han fick i för tidig julklapp utan mig. Jag gillar inte PS3. haha. Och jag har tråkigt. Så jag tänkte jag skulle lägga ut lite bilder kanske från senaste veckan? Ni gillar ju mycket bilder. =)




Här sjöng vi för min kära syster, vad är en födelsedagsfest utan en födelsedags sång?



Jag höll på att garva ihjäl mig när jag såg denna bild på mig och Sandra. Jag garvar fortfarande. Herregud! haha



Här ser man då den röda fläcken på Dannes skjorta.  Vi misstänker att det är läppglans.



Pappa öppnar en av sina presenter. Ser ni vad exalterad han är? =)



Christophe o Justin bowlar mot varandra.



Pärlan får lite omvårdnad på Pappas jobb. Jag har sagt det förut o jag säger det igen. Jag är så otroligt glad över att ha en far som jobbar som bilmekaniker. Annars hade allt som vi gjort på pärlan kostat mig några tusenlappar. Tack kära far. <3



Linus tog en fin bild på vägen hem i söndags. Han hade tråkigt så det var väldigt många foton på skog o andra bilar. =P

Jag får nog lägga ut fler bilder i ett annat inlägg. Blir ju så långt annars.

Jessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback