Hurra Hurra Hurra Hurra!

Imorrn är det nyårsafton och jag ska inte göra ett jävla skit. O vet ni vad? Jag känner mig så otroligt nöjd med det. Eller ja, jag ska ner till svärmor och äta hennes gudomligt goda kräftomelette. Och om hon inte orkar hålla sig vaken med mig till tolvslaget så åker jag ut till norrahammar och skjuter raketer med Emilia och Mariana.
Det blir helt perfekt. Jag har verkligen ingen lust att göra nåt detta nyår. Jag känner inte för det alls. Linus jobbar ju ändå o mamma o Cenitha sätter sig på ett plan kl 9 imorrn bitti och flyger mot solen o värmen.


Idag var jag nere på stan och tog en fika med mina tjejer. Martina, Mariana o Emilia. Det var jättemysigt och det är så skönt att få prata av sig ibland. Vi tog även en tur på stan och jag fyndade lite på Gina för mitt presentkort jag fick i julklapp. Tack för det! =)


Var även en sväng nere på Tattooart och pratade med killen där angående min tattuering. Fast jag är lite kluven och han hade inge bra ideer på det jag ville ha, så jag ska braina lite till o komma på exakt hur jag vill ha det. presentkortet går ju ingenstans. Även om jag helst vill tattuera mig NU. =)  Jag vet VAD jag vill ha, men inte HUR jag vill ha det. Knepigt det där. Nån som är duktig på ideer lr på att rita som kan hjälpa mig? =)


Och sen vill jag passa på att gratulera Alicia som firar sin första födelsedag idag!! hurra hurra hurra hurra!



Det är synd att jag inte kunde vara med och fira denna dag. Men vi firade henne i förskott ju, och nästa år kanske jag kan vara med på kalaset. =)

Vad ska ni göra imorgon på nyårsafton? =)

Jessi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback