Till Anonym.

Nu börjar jag bli trött på att folk ska kommentera anonymt trots att jag rätt lätt kan lista ut vem du är. Det var inte så svårt att spåra dig heller för den delen. Självklart kan jag publicera de kommentarerna du skrev om det är det du vill. Men jag tycker det är onödigt att vända så mycket folk mot dig..=P

Att jag vart otrogen är ingen hemlighet och det står jag för. Så ditt försök till att "skada mig" eller hota eller vad det nu är du försöker med funkar inte. Jag kan vara riktigt riktigt riktigt ärlig om varför jag skrev kommentaren "the rest were shit." Det var enbart för att provocera. Jag visste att folk som läste min blogg som inte kommenterat förut skulle göra det nu. Och det är inte så svårt att räkna ut vilka som skulle reagera på en sådan kommentar.

Att man kan ta åt sig, reagera på en sån kommentar tycker jag med är rätt skoj. Att jag lyckades med provoceringen.

Sorry. Jag tar inte åt mig av det du skrev nu heller. Alla vi har något i bagaget. Även du! =P



Jessi


Kommentarer
Postat av: peanut

mmmm you go!!!!!!!vrf inte stå för det man skriver liksom...looove!! <3

2010-12-08 @ 18:55:32
Postat av: Sandra

haha jaaa. Men inte så svårt att klura ut vem de e ändå:)

<3

2010-12-09 @ 00:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback