Sacre Bleu..

Hade ingen aning om vad jag skulle skriva till rubrik så jag tog det första som dök upp i huvudet på mig. Sitter nerkurad i soffan med en kopp te och jordens huvudvärk. Jag gav Idol en chans till men Olle öppnade med en skitlåt så jag bytte kanal. Har inte sett en enda fredagsfinal mer än de första två och sen förra fredagen. Jag tycker denna Idol säsong är den sämsta hittills. Annars har jag tyckt det vart rätt roligt att titta på, men inte i år. För mig finns bara en vinnare och det är Jay. Han är den enda jag tycker är värdig vinnartiteln.

Men visst påminner han lite om Kurt Cobain o Nirvana? Jag tycker nog lite det faktiskt.

Jag har egentligen ingen blogglust just idag. Jag skulle kunna skriva om Ullaredstrippen och hur duktig jag faktiskt är på att inte slösa pengar på onödigt skit. Att jag faktiskt bara köpte julklappar o presenter o ett par strumpor till mig själv. Jag skulle kunna skriva om att biljäveln pajade när vi kom hem på kvällen o stod nere på torpa i -16 o vi inte kom någonstans.

Men det gör jag inte.

Jessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback