Presentöppning.

Kom på att jag inte lagt ut bilder från förra helgen när vi var i Oxelösund. Får se om jag gör det på FB. Alla som läser här behöver ju inte veta allt. Man vet ju aldrig vad det finns för idioter annars som kommenterar. =P

På fredagen när vi kom upp så var det dags för syrrans födelsedagsfest. Jag hade kul. Jag tror de flesta hade kul. Hände en del mysterier som ingen vet något om. Tex varför var dannes vita skjorta svartfläckig baktill och rödfläckig framtill?  Haha rätt kul faktiskt. Vid 3 tiden knatade vi mot Läsestugan jag o Linus. Det är ju där vi bor när vi är uppe. Så smidigt. På vägen dit hittade vi två mobiltelefoner. Inte varje dag man gör det. Men vi gjorde vår goda gärning så ägarna fick tillbaks dom. Så nu kommer vi hamna i himlen. =P haha

På lördagen när vi vaknade var vi inte riktigt helt hundra, lite småslitna sådär. Men det hör ju till. =) Det blev en massa fixande och bakning innan det var dags för kalas nr 1 som var för min Far som fyllde år då och för min syster som fyllde år igår. Mycket trevligt var det. När kalasbesöket väl hade åkt åt vi den godaste middagen jag ätit på länge. Min mor är grym på att laga mat. Sen åkte vi ut till peterslund för kalas nr 2. =)

Det var för Lilla Alicia som fyller ett år den 30 dec. Det blir nog inte av att vi träffar de mer nu så vi firade henne då. Hon är nog den roligaste vi gett presenter till och vi alla satt o skrattade skrattade när hon fick sina leksaker.



Jag ställde fram presenterna till henne och hon tittade på paketen, gjorde roliga ljud o tittade på Sandra som: "Mamma, är de till mig? allihopa? Alla tre? får jag öppna dom?"



Detta var första paketet vi öppnade. (Jag fick hjälpa henne lite på traven.=)) Det var jätteskoj med allt som blinkade och ljuden.



Här hade hon fått en trumma som blinkade och lät med. Den var superskoj. Det roliga var att när vi kom så började hon nästan gråta så fort hon fick se Linus och han var läskig rätt länge... Tills hon fick leksaker. Då blev dom bundisar och hon var så otålig när han skulle sätta i batterierna till trumman. Haha var så roligt att se.

Det var himlans skoj! Nu ner till willys o handla bröd till tacosen vi ska äta idag. Givetvis glömde vi det igår. =P

Jessi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback