Piratkväll.

Jag o kissarna sitter o har en piratkväll. Vi kollar Pirates of the Caribbean. Tvåan är det nog som går idag. Jag gillar de filmerna och tycker Johnny Depp är helt strålande i filmerna! Det är han som gör filmerna.



Så här ser jag ut just nu. Tv:n i vardagsrummet fick rosa myrornas krig, så jag får sitta i sovrummet o titta. Jag misstänker att en viss katt har en tass med i det. 

 

Kissarna sitter på sin filt på fönsterbrädan och har tvättstuga. Molly tvättar Fling under hakan o det var en riktig hit. =)


Nu kom min kära sambo hem för lite kvällsmat innan han ska tillbaks till jobbet igen. Så jag ska göra honom sällskap sen ska vi kolla ett avsnitt Supernatural. Har snart kollat färdigt den säsongen med. =)


Vad har ni gjort idag?


Jessi

Kommentarer
Postat av: Linda

Måste snart se den där serien, som du tjatar om den - haha (: Mysigt med piratkväll för er!

2011-01-04 @ 01:56:52
URL: http://lindakeranen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback