Om mig.

Jaha here we go.

Jessica Emma Gaal heter ju då jag och är redan 25 år gammal. Jag hade velat stanna vid 23 års ålder, det tycker jag är en perfekt ålder. Nu vill jag inte bli äldre. Ja,bor ju då i Jönköping och har gjort det sen fyra år tillbaks. Jag stormtrivs verkligen här och kommer inte flytta härifrån. Jag flyttade hit pga Linus, Vi träffades på Lunarstorm (hehe) för snart fem år sen. Det klickade mellan oss på en gång och det var musiken som förde oss ihop. Om det är nån som vill veta hela den storyn så får ni säga till. 
 
Jag är född i Nyköping och vi bodde i ett skitområde som jag gärna vill bomba någongång i mitt liv... Brandkärr. Vi bodde där mina första sju år och de åren var nog de hemskaste åren i mitt liv. Men sen kom den dagen då jag kom hem från skolan och mamma undrade om jag ville flytta till Oxelösund. Det var inget svårt övervägande.

Så vi flyttade till Oxelösund och där bodde jag i tio år innan jag (tro det eller ej) flyttade tillbaka till min far i Brandkärr. Jag gick då på gymnasiet inriktning Hotell och Restaurang. Gymnasietiden var nog den bästa tiden i mitt liv (skolmässigt) och om jag kunde vrida tillbaka klockan till då så skulle jag nog göra det.

Musiken är en av mina passioner i livet. Hårdrocken då förstås, inget annat trams. Dock tycker jag om o dansa till club musik. Lite svårt att dansa till Slipknot. Men jag älskar att lyssna på musik dygnet runt och vet inte riktigt vad jag skulle göra utan den.

Som person är jag oftast väldigt glad och full av hyss. Jag älskar att driva med andra människor och hitta på bus. Ett gott skratt förlänger ju livet. Men sen har jag ju den envisa och tempramentsfulla sidan. Min mormor säger att jag har fått de båda delarna från både mormor och morfar. Mormor är från Finland så envisheten har jag fått därifrån och Morfar från Ungern så mitt temprament därifrån.

Sicken blandning alltså. Så när jag blir arg, då blir jag riktigt arg. Men det är sällan jag blir det, ibland kan jag bli lite småirriterad på speciellt jobbet men jag har inga problem med att säga ifrån eller säga vad jag tycker o tänker. Jag skäms inte för mycket och har inga problem med att bjuda på mig själv.. =P

That's about it.








Kommentarer
Postat av: SoffiZ-Oliwers mamma

JA vad skoj! Det har varit roligt att skriva om alla sakerna, jag är väl nästan halvvägs igenom nu. Kramar!

2010-12-05 @ 11:17:39
URL: http://soffiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback