Now I'm Mad.

Detta är det sista svaret jag kommer ge till dig "anonym". Sen tänker jag inte ödlsa mer tid på dig. Detta kommer heller inte vara ett snällt inlägg, men jag är inte snäll.

För det första så går det faktiskt söka reda på mer saker än enbart ort och vilket bolag du har. Jag tänker inte säga hur, but i did it. Sen så behöver jag inte göra det eftersom jag redan från början vetat vem du är.Inte så svårt att lista ut med tanke på att det inte finns så många som skulle reagera på detta.  

Att du hamnade på min blogg av en händelse efter att ha hört "snack" om det inlägget är ren o skär jävla bullshit. Det finns väldigt väldigt få som ens skulle reagera på det inlägget. Sen är det otroligt tragiskt om "folk" inte har något annat att prata om än mitt inlägg där jag skrev att de var skit. Jag kan garantera att det finns värre saker att tänka, skriva o tala om. So get a life!

Sen pratar du om att JAG ska vara en vuxen människa, men du. Det du gjorde var knappast att bete sig vuxet, för det första hade du inte lagt dig i o för det andra så hade du inte "hotat", enbart för att skänka mig en eftertanke. Men jag ska säga en sak. Jag var VÄL medveten om vad jag skrev och jag ångrar inte för fem öre att jag skrev det.

Och sen att jag skrev fel som jag gjorde? NEWSFLASH! Det är min jävla blogg och jag skriver hur jävla mycket skit jag vill i den. Och att jag ska tänka på hur jag själv vill bli behandlad och att de ska ha en chans o förklara sig? Shit alltså. VAD exakt är det de ska få en chans att förklara sig för?

Jag har fått min beskärda del av förklaringar o ursäkter som är ren dynga i mina öron, Det gör inte det som hänt ogjort och det finns en ANLEDNING till att jag ser de som the bad guys. As hole! Det är inget jag bara har bestämt mig för, utan de (inte alla) har betett sig som århundradets jävla svin och det finns polisanmälningar. 

Men JAG ska tänka på hur DE mår. Tycker jag låter vettigt. Undrar om DE tänkte på hur JAG mådde? NEJ, det gjorde de inte. Därav skit-stämpeln! Sen att dra igång något? OMG. Om "folk" reagerar på detta så är det verkligen att göra en höna av en fjäder. Står inga namn nämda eller något. Herregud alltså, än är inte den sista idioten född.  

SO FUCK OFF!  

Kommentarer
Postat av: Mariana

MHM!!!!!Så jävla rätt!!!!!Så nu var den saken utagerad eller hur!!!!!Get a life asshole!!!Looove my precious!!!!

2010-12-09 @ 22:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback