Mornin' Sunshines!

Idag ringde klockan 6.30. Det är förbaskat tidigt för att vara mig. Runt 9 är precis lagom för mig att gå upp. Meeen vi hade tvätttid kl 7. Eller jag rättare sagt. Linus kom ju hem från jobbet för 2,5 timme sen så han är ju inte direkt sugen på att tvätta. =P Det är en sak jag verkligen längtar efter med huset. EGEN tävttmaskin!!! Vilken lycka!

Jag var ruskigt trött innan, men nu har jag tagit en dusch, ätit lite frukost o sprungit i tvättstugan några gånger, så nu är jag skitpigg. Jag skulle vilja baka lite så jag har det färdigt och slipper göra det ikväll. Men då är ju frågan HUR djupt sover linus just nu? Elvispen låter ju en del... Jag får kanske gå in i lilla rummet o stänga in mig där.. hm..

Jag har verkligen inget vettigt att skriva just nu.Lite tidsfördriv bara. Kommer säkert fler sådana lite senare. Om jag inte bakar förstås. =P

Jessi

Kommentarer
Postat av: Catrin

Skönt att kunna komma upp så tidigt och få ut det mesta av dagen =)

Tyvärr sover jag rätt så länge när jag är ledig, 9 är tidigt för mig .

Hoppas ni får en underbar julafton!

God Jul !

2010-12-23 @ 09:45:34
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback