Mina föräldrar.

Ja då ska jag skriva om mina föräldrar. De är faktiskt rätt coola föräldrar. Det tycker iaf alla andra utom jag. =P

Min mor heter Anna-Lisa Kristina Gaal men kallas för Lissi. Säger man Anna-Lisa så dödar hon en med blicken 25 ggr om. Haha. Alla i lilla Oxelösund vet vem min mamma är, jag undrar vad hon gjort för att bli så "känd" hm... Jag har fått mycket av min personlighet efter henne. So they say. Så hon är ungefär som mig, fast lite mer bitter o lättirriterad. Ja den ni! Hennes största Passion här i livet heter BON JOVI. Hon har hjärntvättat oss med denna karl sen vi föddes. Hon föddes i Oxelösund o har bott där hela livet.. tror jag iaf.

När det väl kommer till kritan, hur mycket vet man egentligen om sina föräldrar? Tåls att tänka på.

Min Far heter Jan-Åke Anders Nilsson o han har inget smeknamn. Min far är född i vällinge nere i skåne men kom hit som tonåring. Han tillhör raggarkulturen så det är raggarbilar plus den musiken som tillhör som gäller.
Jag var väldigt lik min far till utseendet som lite och är nog det fortfarande. Han är rätt tystlåten av sig och har inte så mkt att säga, men när det väl kommer några ord så är det oftast väldigt torr humor från hans sida eller till och med lite smart. Kind of funny.



Dom är väldigt olika dom där två. Pappa är lugnet och mamma stormen. Hahaha. 


They Rock!


Jessi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback