Min första Kärlek.

Som jag sa så kommer jag nog skriva dessa kategorier lite när jag känner för det. =P Annars kommer jag tröttna. Men det kan ju bli spännande.
Detta ska alltså handla om min första Kärlek, men den personen finns inte för mig eller kvar i mitt hjärta på något sätt. Så jag tycker inte den personen är värd att nämnas. Däremot kan jag berätta om min stora Kärlek.

Det är ju Linus. Det säger jag inte för att jag idag är tillsammans med honom, utan för att det faktiskt är så. När jag träffade honom var jag övertygad att det var något fel på honom. För det hade det vart på alla andra killar jag träffat. Antingen manipulativa, kontrollerande, dubbelspelande, våldsamma, drogkära osv osv osv. Eller min allra första pojkvän jag hade, Peter, var det faktiskt inget fel på. But the rest were shit.

Jag var övertygad om att det inte existerade bra killar som inte hade någon av de egenskaperna. Jag var skeptisk mot alla killar och någon form av tillit fanns inte. Tills jag träffade honom. Jag brukar säga att han är min riddare i skinande rustning på den vita hästen. Hahaha men han är det. Han är helt underbar och fantastisk på alla sätt som går. Det är han jag vill ha en framtid med, skaffa barn med. Jag har aldrig känt en större kärlek än med honom. Faktiskt.

Orden Jag Älskar Dig har en helt annan mening när jag säger det till honom än om man jämför med någon annan jag sagt det till. Jag skulle göra vad som helst för honom, springa till världens ände, ta en kula för honom, kämpa to the last man.



Den här bilden togs när vi hade vart tillsammans kanske 2-3 månader och Linus var o hälsade på mig uppe i Nyköping. Här var vi på OT med några av mina vänner. Vi ser så små ut. Haha och när man tittar på bilderna från i början av vårt förhållande så känns det som evigheter sen och att vi vart tillsammans halva livet.


I'll be there for you
These five words I swear to you
When you breathe I want to be the air for you
I'll be there for you
I'd live and I'd die for you
Steal the sun from the sky for you
Words can't say what a love can do
I'll be there for you



Jessi


Kommentarer
Postat av: Martina Pettersson

Nawwwwwh fint min Queen! <3 =D

2010-12-08 @ 11:56:30
Postat av: Sandra The One And Only

Usch ni e så fina ihop!

Å du ser så liiiiten ut på kortet Jessi!

Känns som ni alltid vart tillsammans!

Love 2 u both!!

2010-12-08 @ 14:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback