Kors i taket.

Kors i taket vad många inlägg det kommer från mig idag. =P Vi skulle egentligen städat idag, men jag har lite ont i magen idag så jag vill helst bara ta det lugnt och spara krafterna till kvällens jobb. Fick det redan igår på jobbet så jag gick hem lite tidigare. Så jag sitter vid datorn o Linus spelar sitt spel som han fick i för tidig julklapp av mig. Katterna är busiga o springer runt som galningar i lägenheten.



Han är helt inne i sitt spel o det ser lite roligt ut när han ska svänga med bilen för han svänger med hela kroppen. haha.

På Fredag åker vi upp till Oxelösund. Ska bli härligt att träffa familjen, speciellt mor min då jag inte träffat henne sen min födelsedag i September. Men som vanligt när vi åker upp så är det fullspäckat schema. Nu ska vi upp o fira lite födelsedagar. Rättare sagt Pappas, syrrans o Allis. Sen en födelsedagsfest på det. Och nånstans med alla kalas o allt så ska pappa fixa med min bil. Det tar ju ett tag. Jag hade hoppats på att få träffa lite vänner emellan allt. Men som det ser ut just nu är det lite tajt med tid.



Det är rätt mycket grejer som står i lilla rummet. En jäkla massa flyttkartonger bla. De två som är uppfällda är det en massa julklappar i. Vi har sorterat upp hans familj o min eftersom det blir två julfiranden för oss. De pappkassarna som står ska vi ha med oss upp i helgen till alla födelsedagsbarn. Ska bli mys.

That's it for now.

Jessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback