Julklappar!!

Tänkte bara lägga upp lite bilder på alla julklappar vi fått. Är super trött just nu. Vi har precis kommit hem från att ha firat jul med Familjen Eek. Så nu ska vi bara kolla ett avsnitt supernatural (som jag fick i julklapp =D =D =D) o sen sova.



Detta var alla julklappar som vi fick tillsammans jag o Linus. Var en HEL del.



Detta var alla MINA julklappar. Ser ni vad många fina julklappar jag fått? Tomten måste tyckt jag vart extra snäll. =)



Dessa var mina favoriter. De vita pärlarmbanden, De svarta Laila Bagge örhängena som jag lagt på pärlarmbanden, Laila Bagges parfym YOU ROCK, Fler Laila bagge smycken de örhängena som ligger i asken plus armbandet och en tattuering!!! yeeeei! Jag tyckte givetvis jätte mycket om allt jag fick, men detta var som sagt favoriterna. 


Vad har ni fått u julklapp? Berätta! =D


Jessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback