Julbord med jobbet.

Igår var jag på julbordet med jobbet. Vi var på Harrys och käkade. Helt ok måste jag säga, jag äter ju inte fisk så för mig finns det ju inte överdrivet mycket att välja på. Men det var ändå rätt så mycket och vi var proppmätta och nöjda allihopa.



Vi blev bara 8 st men det tyckte jag var lagom. Blir ju mysigare. =)

Sen efter julbordet så blev det bara jag och Mariana kvar.



Det var även den årliga Julfesten för alla som är i restaurangbranchen på Harrys. Den är varje år, och alltid på en söndag. =) De brukar vara väldigt roliga då alla är väldigt sociala och man träffar på mycket folk man känner. Så vi beslöt oss för att stanna kvar och se vad kvällen hade att erbjuda. Vi hade så himla skoj och på scen klev det upp ett riktigt roligt band.



Ett gäng gubbar som var klädda i sommarutstyrsel och hade en massa upplåsbara leksaker. Vad vi skrattade.

Alla var på så himla gott humör och det var roligt att knyta lite nya band inom branchen. Dock blev det en otroligt låååång kväll för oss eftersom att vi träffades redan 18.00 inför julbordet.
Sen kom jag i säng runt 03.30. Ändå rätt skapligt för en utekväll, men jag är ju inte van att gå och lägga mig så sent så jag har vart hur trött som helst idag. För givetvis så vaknade jag runt 8-tiden idag med. Så typsikt.

Men nu blir det att krama min älskade kudde och hoppas på att jag kan tvinga upp mig själv runt 7-tiden imorgon bitti.



Så God Natt gott folk! Hoppas eran helg har vart bra!

Jessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback