Hahaha Jag tycker det är kul!

Nu är det någon "anonym" Person som har blivit upprörd över mitt inlägg "min första kärlek". Jag har ju mina aningar. Men jag tycker det är lite fegt att skriva ett argt inlägg som man tror gör mig upprörd utan att skriva ett namn. Det säger mer om dig än om mig.

Tyvärr så tar jag inte åt mig. Speciellt inte när man startar ett inlägg med "ryktet säger." Jag skiter fullständigt i vad det går för rykten om mig, och om det nu går rykten om mig så måste folk tycka jag är intressant på ett eller annat sätt.

Jag har aldrig någonsin påstått att jag är felfri eller perfekt, eller aldrig gjort något dumt i hela mitt liv. Så jag vet inte vad probemet är.

Men du "anonym" Come clean med ditt namn så kan vi ha en diskussion ist. Det finns alltid mer bakom historierna.



Jessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback