Gott Nytt År!

Ja då är det inte många timmar kvar av detta år. Helt sjukt vad fort det gått. Så mycket som hänt detta år, både bra och dåligt. Men det bra överväger ju alltid det dåliga som tur är.

Ikväll skulle jag ju inte göra nånting. Men det blev lite ändring i planerna. Jag ska fortfarande hem till min svärmor som planerat och äta mat. Det ska bli gott det. Sen var ju mina planer att inte göra något, men jag får ta på mig min nyårsblåsa iaf för jag ska hem till Camilla o fira in det nya året med några kollegor. Ska bli roligt det faktiskt.

Det är tur jag har allt hemma till en nyårsoutfit när det blev sista minuten så här. Har bara inte bestämt vilken av klänningarna jag ska ha på mig. Men det löser sig. Det blir nog fint. =)

Så GOTT NYTT ÅR på er allihopa och hoppas ni får en bra kväll med de människor ni tycker om!

Jessi

Kommentarer
Postat av: Catrin

Gott nytt år =) Hoppas du fick en superkväll!

2011-01-01 @ 15:13:56
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback