Gårdagen.

Igår var en lång dag. Kändes som att den aldrig skulle ta slut heller. Dagen började med att jag ringde och sjöng vackert med min hesa stämma till syster som fyllde år. Grattis igen i efterskott! Sen satte jag och Linus oss i varsina bilar och påbörjade den sista julhandeln till varandra. Vi har vart färdiga med alla andra rätt länge så igår åkte jag och handlade till honom o han till mig. Smidigt det är när man har två bilar.

Efter att flängande så åkte vi till Ica Maxi o storhandlade. Tycker det är så jobbigt att storhandla, tar sån tid med. Men det är skönt att ha det gjort och man behöver inte handla på ett tag. Vi åkte hem o åt mina hemgjorda köttbullar med potatismos o gräddsås. Riktigt gott.

Sen slog tröttheten bara till och vi blev så otroligt sega båda två. Vi satte på en film så maten fick smälta lite men somnade båda två i soffan en liten stund. Rätt skönt dock. Sen tänkte jag att jag sätter på tv:n. Men då funkade inga kanaler. Det gjorde det inte i förrgår heller men jag tänkte inte mer på det eftersom den där boxen kan få sina fnatt ibland.

Men jag ringde till tele2 och undrade varför mina kanaler som jag betalar för inte funkar. Jag är nog ingen rolig kund när jag är på det humöret och den stackars tjejen fick ta mycket frågor igår. Då visade det sig att de hade avslutat alla våra abonnemang from 1 dec. Vi ringde i sept och avslutade canal+ paketet vi hade och inget mer. Det hade blivit ett missförstånd där, men jag var fortfarande lite irriterad. Men tjejen jag pratade med var jätteduktig och skötte det snyggt. Så nu är det som vanligt igen.

Sen satte jag mig vid granen o tittade på alla paket, det hade ju tillkommit några paket där under som bla var till mig. Och så fick jag se detta:



Oj vad nyfiken jag är nu. Redan nu är det ju den bästa julen! Jag bara älskar Laila Bagge smyckena och tycker de är råsnygga. Jag undrar vilket smycke det är i.. Om det är örhängena jag önskat mig eller kanske halsbandet? hm.... Jag längtar till julafton!! =D


Jessi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback