Del 7 - Min bästa vän.

Jag har aldrig haft bara EN bästa vän. Jag har många vänner som jag anser är lika bäst. Jag är inte en sån som tycker att den ena är bättre än den andra. Utan alla är lika bra och lika omtyckta av mig på olika sätt. Jag har och har haft otroligt bra vänner i mitt liv som alla haft en speciell plats i mitt hjärta. Speciellt de som man har vart med om så otroligt mycket ihop med, både bra och dåligt.

Jag skulle aldrig vilja byta ut mina vänner för något i världen och även om man inte hörs av så ofta så är det fortfarande lika kul att pratas o träffas. Blir aldrig det där stela. Jag har många gamla vänner som jag känt i hur många år som helst, halva livet rättare sagt. De som jag har en lång historia med, sen har jag de vänner jag kanske inte känt lika länge som jag har en kortare historia med. En äkta vän tycker om dig för den du är och står bakom dig till 100% oavsett vad du gör. Jag är glad att jag upplevt det och DET kallar jag en sorts kärlek.

Love u guys. <3

Kommentarer
Postat av: Martina Pettersson

And we love u my dearest Queen! så så mkt!!! <3

2010-12-14 @ 00:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback