Del 6 - Min Dag.

Idag har jag vart ledig. Himla skönt då det var en del jag skulle fixa innan vi åker uppåt imorrn.

Linus hade jobbat natten till igår så jag väckte han runt 11 på förmiddagen, så åt vi lite frukost ihop. Våra dagar börjar rätt sent, men det är rätt skönt för jag vaknar ju oftast runt 9. Då hinner man bli hungrig tills det är dags för frukost.

Linus blev hämtad av Li vid 12 tiden för en tripp ut till deras morfar i Ölmstad och jag åkte ner till stan. Hade lite ärenden där nere. Jisses vad folk det var redan nu. Jättesvårt att hitta parkering och långa köer i butikerna. Efter ett bra tag tog jag en sväng förbi Ica Maxi o handlade lite mat.

När jag var klar där så åkte jag upp till a6 o systemet för att inhandla morgondagens dricka. Jag dricker ju bara mörk öl. Så himla gott. Sen fick pärlan lite mat i sig så nu är hon pigg o glad med.

Det blev några timmar där allt som allt och jag var helt slut när jag kom hem. Linus kom hem samtidigt som mig så vi gjorde lite mat o hade de myyys.  =)

När han åkte till jobbet så satte jag mig i soffan framför en film o mös med mina kissar. Perfekt dag o kväll.

Jessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback