Bästa julen!

God morgon på er. Har ni haft en bra julafton? Min var verkligen yber bra. Den började redan kl 04.00 på morgonen. Då var det dags att gå upp. Linus kom hem från jobbet kl 05. Så efter att han hade duschat,ätit och packat sitt så satte vi oss i bilen o styrde upp mot oxelösund. Väl hos mormor la vi oss en stund o sov. Jag sov bara en timme, linus fick ju sova mer eftersom han inte sovit något på natten. Vid halv 2 började julfirandet. Då åt vi massa god mat o tittade på kalle anka. När vi var färdiga där åkte jag, linus, syster o pappa till mamma och grundis på läsestugan för att öppna våra julklappar. Vilka julklappar jag fick! Jisses. Jag är helt till mig av lycka. Haha. Jag ska skriva om dom i ett annat inlägg. Nu ska jag väcka resten av huset här. Senare styr vi bilen mot jönköping igen. God jul! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback