Zooooom!

Äntligen ledig en hel dag! Woho! Och som jag har njutit av den. Jag hade planerat att ta sovmorgon idag, iaf till kl 10. Men 8.45 skickar Elin ett sms till mig, och jag kan inte somna om. Så var det med den sovmorgonen. Så jag åkte och simmade några längder. Har vart tvungen att ta paus några dagar. Jag tål ju inte klor och får eksem av det. Not najs. Så jag var tvungen att vänta tills såren var läkta innan jag hoppade i bassängen igen. Men jag är ändå glad att det tog så här lång tid innan jag fick det.

När jag var mindre var jag hyperallergisk, då var det inte ens tal om att gå in på ett badhus. Sen kände jag att jag ville spendera en del pengar och att det var länge sen jag shoppade. Så jag åkte upp till a6 en sväng och sedan ner på stan med förhoppningarna att ha så många kassar att jag inte orkade bära.

Inte en enda grej köpte jag. Inte en enda. Det är så typiskt, när man väl har pengar man vill bränna på shopping så hittar man inte ett smack. Men när man inte har det då hittar man hur mycket som helst.

Har inte tagit kort på något de senaste dagarna så har ingen bild att lägga ut som jag brukar ha. Men jag lägger ut en bild på min älskade mini familj. <3



Linus vid frukost bordet. =)



Min lilla Fling.



O min lilla björn Molly.

Båda bilderna på katterna har jag tagit med min nya kamera. =P Ja jag har ju köpt en ny kamera, helnöjd är jag. Dessa bilder är tagna på avstånd med zoom. Jag var inte nöjd med zoomen på den andra kameran, blev så suddigt. Men dessa är ju riktigt bra.

=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback