Trötter.

Ja nu är jag riktigt trött. Mitt schema såg ut så här idag. 12-16 på Elmia, 18-22 på Scandic. kl 8 imorse ringde Elin mig lite panikslagen från Elmia och undrade om jag kunde börja tidigare? Då frågade jag hur mycket tidigare. "Helst nu, men stressa inte." Haha, så det var bara att kliva upp o bege sig till Elmia. Tillbringat hela dagen där o jobbat mässlunch. Nu kom jag hem och satte mig i soffan och blev så fruktansvärt trött.

Känns ju inte bättre av att jag måste åka iväg till nästa jobb om en timme. *gäsp*. Men det bästa av allt var att när jag kom hem så hade min kära sambo städat hela lägenheten och håller på att tvätta. Då spelar det ingen roll hur jobbig dag man har haft eller hur trött o grinig man är. Jag blev så himlans glad. Han är bäst min Linus. Bäst i hela världen. <3

Nehe, kanske slänga ihop lite mat innan jag måste iväg igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback