part two..

Då fortsätter vi.. =)



Vi åkte till Liseberg en sväng. Här är vi hela gänget (utom lisa som tog kortet.) dyblöta efter flum-ride.



Sen drog Linus, Jens, Li o Gustav iväg en vecka o vandrade uppe i Kebnekaise.



Under tiden som Linus o Co var uppe i bergen så åkte jag upp till Oxelösund. Jag, syrran, Sandra o Danne gick på boda borg en dag o vi hade skitkul.



Mös massa med Alli gjorde jag med. Hon kryper snart. =)



En runda på krogen hann vi med. Jag o Danne står o väntar på käk på torget. =P Lyckad kväll! =P




Den 28 Juli var det bröllop mellan Linda o Koffe. Vi var givetvis på plats för att bevittna detta. =)

That's pretty much it. Tror jag.. Hinner inte lägga ut fler bilder iaf, för nu måste jag gå o göra mig iordning för att sen sticka till Jobbet.


Så får vi se när nästa inlägg kommer. =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback