Överraskning!

Jag har ju glömt att visa lite vad vi pysslade med i onsdags. Lisa och Andreas var ju i turkiet på bröllopsresa och skulle komma hem den dagen. Så jag, Linus, Anne och Li hade planerat en liten överraskning tills att de skulle komma hem.



På uteplatsen hade vi satt upp en massa ballonger och serpentiner. På dörren satte vi upp ett collage.



Övers på den helröda lappen står det: "Välkommen hem herr och fru Eek."
På collaget står deras namn och datum det gifte sig.



Inne i lägenheten hade vi satt upp en massa bilder på dom från bröllopet.



Vi hade även köpt blommor och ett fint kort.



Detta var bröllopspresenter från oss Allihopa!


Det var riktigt kul att se deras miner när de kom hem och jag tror de blev väldigt överraskade. =) Lisa sa bara: "Ni är galna!" haha. Kul var det att pyssla lite. Jag älskar att överraska folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback