Mellandagsrea.

Ja det var det på Mediamarkt idag. Helknasigt var det att gå in där. Jag o Linus var hos svärmor och åt våfflor idag. Li sitter och läser reklamen sen säger hon att det är mellandagsrea på Mediamarkt. Vi var där igår och då var det väldigt tomt på många hyllor, så jag sa till Linus att jag ville åka dit idag med. Ifall de har fått några bra erbjudanden och fyllt hyllorna.

När vi kommer in så står det en stor julgran vid entren med massa julklappar under och personalen går runt i tomteluvor. Hahaha. Jag tyckte det kändes lite lustigt att se det i augusti månad. Vi gick i stort sett direkt till filmerna, det var de jag var mest intresserad av. Tänkte jag skulle köpa mig nån film till kvällen och titta på.

När vi kommer fram till hyllorna så var de fulla idag. Och det slutade med att vi gick ut där med 9 st filmer. Hehehe. Men det var så sjukt billigt, Alla kostade under 50-lappen st. Och då var det Blu-ray med som är lite dyrare än dvd. Linus ringde Jens med och dom två var ju helt galna. Jag valde två av de nio filmerna. Haha.

Vi börjar få lite trångt i våra dvd skåp nu... =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback