Jag lääängtar!

Nu är det bara två veckor kvar tills jag fyller år. =P Jag är precis som ett barn varje födelsedag och jul och ser verkligen fram emot att blir firad och få presenter. Att få stå i centrum en dag. =P Men mest ser jag fram emot att min familj kommer ner och besöker oss.Tycker det är lika kul varje gång då det inte händer så ofta.

Sen är det bara tre veckor kvar tills festen. Den längtar jag nog mest till faktiskt. Precis som Linus 25 års firande så blir det förfest hos oss och drinkbord nere på karlssons. Det tyckte jag var toppen! Eller vi alla tyckte det var toppen! Det bästa är att det inte bara blir en "vanlig" krogkväll utan det är något speciellt, sen var det så bra att vi hade ett samlat ställe. När man går ut så många på krogen blir det lätt att det blir splittrat och många ser man inte på hela kvällen. Det var verkligen skitbra!



Så här var drinkbordet då när Linus fyllde år. Vi var ca 20 st och det var perfekt alltså. De andra fick jag inte med på en hel bild. hahaha!



Servitrisen hällde upp champagne till Linus först eftersom det var hans födelsedag. Det var verkligen en lyckad fest. Det roligaste var ju att Linus inte visste om det. Jag hade ju bara sagt samma dag att han skulle klä sig för fest. Han hade ingen aning om vilka som skulle komma eller vart vi skulle. Det var så roligt! jag älskar att överraska folk!

jag läääängtar verkligen! =)


Kommentarer
Postat av: Catrin svarar

Hallå =) Japp, alla ringar är justerbara!



Sen vill jag bara säga att det inte går att kommentera dina nyare inlägg, därför kommenterar jag till ett lite längre bak i arkivet. Tror det har med att göra att du bloggar från mobilen. Har nämligen en kompis som har problem med det också...! Så att du vet och undrar varför ingen kommenterar =)

2012-02-08 @ 16:03:00
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback