Jag blir galen!!

Vår granne under har världens disco, och han har ett otroligt bra högtalarsystem. Plus att han har balkongdörren öppen. Det överröstar verkligen tv:n och vibrerar som fasiken i golvet. Sånna här tillfällen längtar jag verkligen till att bo i hus. Men vi är glada iaf att grannen under brukar ha sitt disco på dagtid, så även om det är irriterande så är det bättre att han håller på på dagtid än nattetid.

Igår hände något lustigt. Efter att jag hade simmat åkte jag och handlade. Jag åkte hem o lämnade varorna för att sedan åka iväg igen o handla det viktigaste som jag självklart glömde. När jag återigen kom tillbaka så mötte jag min granne utanför och han gick in i trappuppgången samtidigt som mig.

Jag har väldigt svårt för den grannen för jag tycker han rent ut sagt är en pervers äckelgubbe. Men iaf. Jag hinner gå en trapp upp sen säger han: "är det du som är Jessica?" och räcker fram ett kuvert. Ja svarade jag och tog emot det. Jag såg på Kuvertet att det var Pearns handstil. Sen såg jag även att det var öppnat. Så jag frågade honom vart han fick det ifrån. Då sa han att det låg på golvet i trappen precis vid porten.

Men jag tycker ju då att det är väldigt lustigt att jag inte såg ett lila kuvert ligga där när jag gick in 2 sek före honom. Plus att jag sprang några gånger ut och in eftersom att jag fick åka o handla fler gånger. Jag såg honom inte heller böja sig ner och ta upp något. Förbannad blir jag om det nu är han som öppnat min post!!!


Jag vill bo i hus!!!!

Kommentarer
Postat av: Catrin

usch va obehagligt!

2010-08-16 @ 20:40:31
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/
Postat av: Linda

Men shit vilken galning! Obehagligt som faen...

2010-08-18 @ 01:22:49
URL: http://lindakeranen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback