Förhållande Lista.

Hittade ett förhållande test på Lindas blogg. Gå in o kika på hennes. =P www.lindakeranen.blogg.se



Vad heter ni? Jessica Gaal o Linus Eek
Hur träffades ni? Via Lunarstorm. =P
Är ni förlovade? Jajjemen, Nyförlovade!
Bor ni ihop?
Ja
Har ni barn?  Nej
Har båda körkort? Jajjemen.
Isåfall, vem kör bäst? Eh.. hehe hugget som stucket tror jag där. =P
Kommer du ihåg er första kyss?
Kommer aldrig glömma. <3
Vem är äldst? Linus är ett år äldre.
Vilka stjärntecken är ni? Jungfru och...?? Vad är han?
Vem fyller först på året? Jag..snart..weeeii!!
Vem är längst? Linus
Vem sjunger bäst? Ja vi låter väl som två plågade skator båda två..=P
Håller ni i handen på stan? Ja det gör vi.
Kände ni varann innan ni blev ihop? Neee. Eller vi hade ju pratat med varandra i 4 mån i telefon.
Vad har ni gemensamt? Mycket, men ändå Lite. =P Viktigast är ju musiken.
Blev du kär i första ögonkastet? Aaaaah det blev jag.. pirrade massa i magen.
Har ni någon speciell låt? Nej jag tror faktiskt inte de.
Har ni stora framtidsplaner? Ja det har vi o förhoppningsvis är det på G snart!
Har ni gråtit i varandras armar? Ja det har vi nog gjort.. kanske.. jo men det tror jag.
Har ni varit utomlands tillammans?
Yes 3 ggr.
Vilket är ert bästa minne? Ojojoj vi har så många att jag inte vet vilket jag ska välja.
Vem lagar bäst mat? Jag =P. Men vi lagar alltid mat ihop. Vi är väldigt fantasirika och påhittiga.
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Myyyyyyser.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses?  Ja vi pussas mycket varje dag.
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Jag tyckte de 25 milen var långt.
Blir du lätt svartsjuk? Nej, inte ett dugg.
Ringer eller SMS:ar ni mest? Jag sms:ar för att jag tycker det är jobbigt att ringa, Och Linus ringer för att han tycker det är jobbigt att sms:a.
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Oj, typ ALLT. =D
Brukar nån av er prata i sömnen?  Det gör vi båda två, jag vet iaf hur Linus skulle reagera om jag blev av med en arm.. Hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback