En månad och tre veckor...

Sen sist jag skrev ett inlägg. Ojoj så här lång bloggpaus har jag nog inte haft innan tror jag. Men jag ska försöka komma igång med det nu igen. =P Får se hur det går. Kan ju visa lite kort i bilder hur min sommar har vart, så ni orkar läsa genom det. =)



Jag o Linus åkte upp till Oxelösund o firade midsommar med familj + vänner.



=P



Vi firade Martina 25 år och Mariana 30 år med en 55-års fest.



Jag, Emma o Martina gick ut o åt på twin en kväll i början av Juli. Slutade med en massa drinkar. =P



Den 8 Juli överraskade Linus mig med en tripp till Västervik där vi bodde i stuga i 2 nätter.



Det var även just på denna plats i västervik som vi förlovade oss den 9 Juli. =)



Några dagar senare åkte Jag, Linus o Jens Till Kålmården över dagen där jag hade en apa på min väska.. Han skulle verkligen ner i den. =P så söt.


Jag får nog dela upp det i två delar. Blir så himla långt med alla bilder. =P

Slut på del 1. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback