En liten chock.

Fick jag och Linus igår. Vi såg ut ungefär så här:



visst har jag målat fint? =P Det är nog bara för mig att inse att jag inte är någon picasso. Haha!

Men nu blir ni säkert nyfikna på vad det är vi blev så chockade över. JO, det var så här.
Vi fick ett brev med posten igår. Ett lila kuvert, där vi inte kände igen handstilen. Så vi blev lite konfundersama.

Så vi öppnade brevet och fick se detta.



!!!!

Ja så vi såg ut som på bilden ovan! Det är alltså Linus Lillasyster Lisa som har gift sig med sin Andreas.

Vår första reaktion var: "Ååh! vad roligt! vilket fint kort!!"

Vår Andra reaktion var: "Meh.. vi ville ju va me!"

Dom gifte sig i hemlighet utan att någon visste om det.
Haha. Ja nog överraskade dom oss rejält. =P

Ett jätte stort Grattis till Lisa och Andreas! =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, joho jag visste om det! Vi var med! Kolla in min blogg om du vill se mer bilder på brudparet och vigseln! ^^/

2010-08-20 @ 14:21:31
URL: http://lindakeranen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback