Dag 4 av 8.

Jag då har jag kommit halvvägs i mitt arbetande. Jobbar nu åtta dagar på raken. Och givetvis ska jag välja de dagar när det är mässa o massa massa folk. Jag börjar bli riktigt trött redan nu, men förhoppningsvis går resterande dagar lika snabbt som de föregående  har gjort.

Ska iväg o jobba lunch.. Skulle egentligen vart ledig idag, men vi har lite taskigt med personal. Speciellt när en av oss fick för sig att gå hem en kväll o inte komma tillbaka för att den personen inte fick sin vilja genom. Jaadu, jag förstår inte hur man kan vara så egocentrerad och ha ett sådant yrke. Det funkar riktigt inte. Vi alla hade iof haft svårt att sammarbeta med denna person pga den skulle styra,ställa o bestämma så mycket. För att inte tala om LATHETEN. Och sa man till något. Vilket vi gjorde den kvällen så blev hon sur och gick hem, och satte oss andra i skiten. Vuxen människa alltså.

Men jag är iaf glad att jag har fått så mycket tider denna månad.Både på Scandic och Elmia. Efter lunchen ska jag nog dra mig ner till bassängen och simma några längder. Så skönt. Det bästa är ju att vi har en gång från hotellet till badhuset. Så vi i personalen på Scandic får ju bada gratis. Vi byter om i våra omklädningsrum, sen går vi genom gången o hamnar direkt vid bassängen. Klockrent!


Oj, nu har jag bråttom igen osm vanligt. Bara pladdrar på en massa strunt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback