Trevliga paket.

Usch vilket tråkigt väder det är ute. Jag som hade velat åka ner till stan och kolla HV:s mottagning. Det är fullt upp här i stan nu sen de vann Sm guldet. Hur kul som helst tycker jag? =P

Imorse vaknade jag väldigt pigg och med massor av energi, så jag åkte faktiskt till gymmet en sväng. den ni. =P
Sen när jag kom hem väckte jag Linus och sen åt vi frukost. Under tiden så kom posten och ett litet paket jag har väntat på. I det låg detta:




Ett nytt halsband som jag beställde för några dagar sen. Jag tycker det är jättefint med sånna namnhalsband och jag har velat ha ett i flera år.

Efter frukosten åkte vi och storhandlade. Det var nog på rekord tid idag faktiskt. Ingen av oss hade egentligen lust med det men det var väldigt tomt i kyl,frys o skafferi så det var behövligt. Sen åkte vi ner på stan en sväng. Jag handlade ett födelsedagskort till min kusin som fyller 17 på fre. helskotta vad de växer snabbt de små. =)

Linus köpte Avatar till mig idag. Han är så snäll den. =) Så jag ska nog titta på den nu tror jag.

Lite sugen på att baka är jag med, men det kanske jag ska göra till helgen. Lite Moccarutor kanske.. hm.. vi får se.

Nee nu blir det mys med kissarna.  Ha en bra kväll.

Kommentarer
Postat av: Linda

Åhh jag vill oxå ha ett sånt fint halsband... och att baka e ju en kanonidé, kanske lite moccarutor till på lördag ;) Kramis

2010-04-28 @ 17:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback