Smoooothie!

Igår gjorde jag en jättegod och lyxig kvällsmat till mig och min kära sambo. En Hallon och Björnbärs smoothie.



jag försökte mig på att vara lite konstnärlig  med. =P Men min mage tyckte att den blev lite för sur. Nån som har nån ide om hur man kan få bort det där lite sura utan att använda socker? Jag vill ju inte ha typ ett bär i heller. Ska ju smaka.

Idag åkte jag och Linus till elgiganten och hade heavy shopping.



Mmm o vad kostade egentligen inte detta tänker ni. MEN alla spelen (Utom Metallica) var på ett sjukt bra erbjudande på Elgiganten. De kostade 99 kr st och tog man 3 fick man ett gratis. Alltså Betalade jag 198 kr för tre st guitar hero spel till Playstation 3! Vi sparade en jäkla massa hundralappar där kan jag säga. Jag och Linus gick nästan ut därifrån skrattandes för att det var så löjligt billigt.

Metallica spelet var inte lika billigt, men det fyndade vi med. Vi fick 300 kr rabatt på det. Så vi är väldigt nöjda över våra nya spel. Och vi har ju velat ha alla de spelen innan men tyckt att de var för dyra. Så gissa vad vi spenderade eftermiddagen med. =P


Ne nu ska jag kolla färdigt hockeyn. Hoppas på att HV vinner detta!

Kommentarer
Postat av: Catrin

Men det finns ju sötnings medel, som socker då fast bättre. Eller om du har i honung ocg sötar med. Men vet inte om det blir nån konstig smak på det då kanske.

2010-04-20 @ 14:01:16
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback