Skithuve!

Åh vad arg jag blir när jag nästan är klar med ett helt inlägg, och råkar komma åt en knapp så allt försvinner och jag får skriva om allt igen. dum dator! Idag är det riktigt grått och tråkigt här nere. Så vi har faktiskt tagit en lugn dag och bara setat inne. Eller ja, vi har ju tvättat sen 11 så vi har ju fått lite vettigt gjort. Snart är det dags att gå ner o hämta det sista. Jag tycker verkligen det är dö-tråkigt att tvätta, men det är skönt när det är gjort.

Kollade på Avatar igår. Den är ju så fruktansvärt bra. Jag kan sitta och titta den flera gånger om och de tre timmarna bara flyger iväg. Min nya favoritfilm. =) Jag har egentligen inget vettigt att skriva så jag skriver lite strunt en stund.


Nej nu måste jag sticka ner. Sen så ska det lagas mat. (eller rester rättare sagt, fick mycket över från kycklinggrytan igår.) Efter det ska jag göra mig iordning och knata iväg till jobbet. Usch jag vill inte gå ut i denna storm.

jaja hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback