Segaste dagen.

Idag var en sån dag jag verkligen inte ville gå upp ur sängen. Så mulet,grått och dystert ute. Jag vaknade vid 9 första gången, men gick faktiskt o la mig igen. Annars brukar jag ju gå upp runt den tiden. Men jag var så sjukt jäkla trött idag. Sen vaknade jag vid halv 11 och gick inte upp ur sängen förens vid 12. Jag ville verkligen inte. Inte ens katterna hade gått upp då.

Så nu sitter jag här i soffan o degar medans Linus är iväg o handlar olja till hans morfars traktor. Han ska ut till Ölmstad lite senare. Men jag får nog skippa o följa med för jag börjar jobba vis 4. Jag jobbar bara kortpass idag så jag slutar vid halv 8 igen. Då hinner jag ju hem och se Vampire Diaries. woho! Jag har verkligen fastnat för den serien. Så jäkla bra.

Igår efter jobbet åkte jag ner till O'learys där Linus satt med några kompisar och kollade hockeyn. Himla skön stämning o sitta o kolla hockey där faktiskt. Han ska dit ner idag med. Men jag åker hem till mina vampyrer.


Nee har inget vettigt att skriva. Undrar om jag hinner kolla en film innan jobbet? =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback