Rövkatt.

Godmorgon. Har vart uppe en stund nu, är färdig med allt och väntar på att gå till jobbet. Jobbar 10-17 idag. Jag hatar verkligen det passet. Så många gånger jag jobbat det passet kan man räkna på en hand. Jag tar hellre kvällspass. Men nu kan det vara skönt att vara ledig på kvällen för en gångs skull. Det är jag hela veckan nu. Förutom lördag. Känns lite konstigt.

Molnigt är det idag med, men jag såg solen lysa igenom för en liten stund sen. Det börjar säkert spöregna lagom när jag ska knata iväg. Jag brukar ha den turen med mig.



Linus o Fling ligger o sover just nu. Det som är så kul är att den katten ska ligga så långt upp, precis bakom röven på en. Så om man råkar ligga som Linus gör just nu med henne där och skulle vilja sträcka ut benet eller ändra sovställning så kan man glömma det. Det katten flyttar inte på sig för fem öre. Visst det är mysigt, Men ibland sover man som en kratta.


Ne nu måste jag sticka. Ser ut som att det kommer regn snart. Blir nog att ta med paraply.


Vad ska ni göra idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback