Påskafton

Tänkte lägga upp lite bilder från påskafton.



Linus fick dekorera smörgåstårtan denna gång. Jag tycker det blev jättefint. =)



Syster, mamma o mormor.



Linus o pappa. Pappa har siktat in sig på sitt påskägg som han fick.



Jag, Linus, syrran o Pappa gick ut på en promenad. Så vi gick förbi mina ankor vid ankdammen.



Vi gick förbi Elmia och råkade hamna inne på mässan en sväng. Jag tycker syrran ska ha denna
som sin första bil, men hon tyckte den var för mesig. haha



Det var ju EN DEL folk inne på mässan så ni kan ju gissa hur lätt det var att ta sig fram där.


Annars tyckte jag mässan var sämre än förra året. Jag blev lite besviken faktiskt, pappa o Linus med. Det var mer häftiga och "wow"-upplevelser då. Sen kan det hända att vi missade något med iom allt folk. Men Gaard var ju osså där och han hade hunnit med allt trodde han. Han var lika besviken han. Men det var iaf skönt att vi hade sånt pangväder här nere så vi kunde gå ut o gå.

Igår började det bli dåligt väder och idag har det bara regnat och regnat. Vi var iväg en sväng till Mediamarkt idag och lämnade tillbaka en film som vi köpt. Skivan var av när vi öppnade och skulle titta på den. Inte så kul att lägga ut pengar på en trasig film.

Linus är iväg och jobbar och jag sitter i soffan o smaskar på mango. Jag ska nog slå på en av filmerna som jag köpte.

bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback