Mys Helg!

Denna helg har vart supermysig. I lördags vid lunchtid kom Ange och Charlie ner till oss och hälsade på. Vi tog en fika när de kom och sen stack jag och Ange till A6 för shopping. Charlie och Linus åkte iväg för att hämta vår utlånade guitar hero gitarr. När vi alla hade kommit hem igen så gjorde vi iordning tacos och vi åt som hästar.

Efter maten så kollade vi lite hockey och sen gjorde vi oss iordning för kvällen och drog fram ölspelet. Framåt 23 drog vi till bussen och ner på stan till Karlssons. JISSES vad folk det var ute. Det var alldeles för mycket, kom inte fram någonstans. Jag o Ange intog dansgolvet och grabbarna satte sig vid ett bord. Vid halv 2 bestämde vi oss för att dra hem, Charlie hade alldeles för ont i sitt sjuka knä för att ha kul. När vi kom hem tog vi en nattmacka och satt o fnissade som tusan.



Charlie försökte distrahera Linus i Guitar Hero.



Sminkdags!



Snyggingarna!



Jag och min andra halva.



Jag och Ange på karlssons.



Min outfit under kvällen med mitt nyfärgade hår. jag vet dock inte hur jag lyckas få till den minen. =P


Dagen efter låg vi alla o mös i soffan framför en film med pizza.


Detta var mycket trevligt och jag hoppas vi gör om det snart igen. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback