mornin sunshines.

Sovit gott? Det har inte jag. Har vart sånt jäkla liv nu på morgonen. Först började kissarna, sen höll grannen på med något högljutt kl 6 på morgonen!? Sen kommer de och ska städa trappuppgången. Då är de riktigt duktiga på att slå i trappräcket så att det smäller en del varje gång. Till råga på det började min andra halva snarka som en motorsåg. Not so happy.

Men vi 8 sket jag i det och gick upp. Inte mkt frukost har jag fått i mig heller, men jag börjar jobba om 30 min o vi äter ju alltid lunch på jobbet lite senare.


Härligt och uppiggande väder är det ute, vindstilla och klarblå himmel. bara älskar våren. Nehe, nu måste jag göra mig iordning o sticka.


Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback